Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Železničná 14, Bratislava - Vrakuňa

658 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
37 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

5,4
škola s priemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
8,2Testovanie 5
9,1Inšpekcia
6,3Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky

Ohodnoťte školu

3,2

5 hodnoteníPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
58
61
57
na základe 67 žiakov
+Matematika
53
61
57
na základe 67 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
52
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
38
58
59
na základe 45 žiakov
+Matematika
43
60
59
na základe 43 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
55
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
85
97
80
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+Podmienky výchovy a vzdelávania
73
90
83
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+Výchovno-vzdelávací proces
86
82
72
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+9. ročník Slovenský jazyk
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+4. ročník Prírodoveda
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Fyzika
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Prírodopis
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 638 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
2
6,0
10,9
38 učiteľov na 638 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
95 %
38 z 38 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
95
638
219
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
14
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
7,3 %
+Počet pedagógov
92
38
18
 

Komentár školy

Ing. Anna Murcinová, ZRŠ pre II. stupeň
V areáli našej školy sa nachádza multifunkčné ihrisko, hokejbalové ihrisko, vonkajšie stolnotenisové stoly a atletická dráha s najkvalitnejším povrchom. Naša škola dosahuje výborné výsledky v športe, preto v každom ročníku máme rozšírené vyučovanie telesnej výchovy v jednej triede alebo 1 športovú a 1 klasickú triedu. Na prvom stupni si deti už od 1. ročníka môžu vybrať medzi loptovými hrami, tenisovou prípravou alebo zábavnou prírodovedou. Od 1. ročníka máme zavedené vyučovanie Anglického jazyka a od 3. ročníka vyučovanie Nemeckého jazyka. Zúčastňujeme sa olympiád, projektov a aj medzinárodných súťaží (iBobor, MF náboj,...).

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy.
Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.