Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Gymnázium Á. Vámberyho, Nám. sv. Štefana 4, Dunajská Streda

248 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
24 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2013/14 - 2016/17)

5,6
škola s priemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,7Maturity
-Pridaná hodnota
-Testovanie 9
6,9Prijímanie na VŠ v SR
4,0Nezamestnanosť absolventov
-Inšpekcia
0,0Mimoriadne výsledky

Ohodnoťte školu

4,5

2 hodnoteniaPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2016/17)

Maturity
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
69
 
+Matematika
84
59
49
na základe 30 žiakov
+Maďarský jazyk
86
80
72
na základe 65 žiakov
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
81
62
54
na základe 65 žiakov
+Anglický jazyk B1
-
-
-
 
+Anglický jazyk B2
99
83
67
na základe 52 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
66
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B2
55
59
59
na základe 13 žiakov
+Nemecký jazyk C1
-
-
56
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
-
-
0,25
 
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
48
1,6 %
2,4 %
1 z 64 absolventov
+Regionálne uplatnenie
35
0,54
0,53
1,6 % oproti 2,9 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
47
75 %
74 %
48 z 64 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
66
94 %
90 %
48 z 51 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Riadenie školy
-
-
78
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
85
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
73
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
55
0,0
2,0
0 € na 397 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
59
10,1
14,2
40 učiteľov na 397 žiakov
+Využívanie IKT / DT
6
38 %
75 %
15 z 40 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 109 €
2 921 €
837 198 € na 397 žiakov
+Vlastné zdroje školy
34
0,2 %
7,7 %
1 294 € k 835 903 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet žiakov
67
397
311
+Počet externých žiakov
 
0
2
+Podiel externých žiakov
 
0,0 %
1,3 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
1
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,2 %
+Počet pedagógov
79
40
28
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedený nedostatok, ktorý mohol ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nerešpektovali rozdanie testov žiakom podľa Pokynov - administrátori boli nedôslední, takže testy žiakov sediacich vedľa seba v susedných radoch mali rovnaké kódy (MAT, SJL).
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/132_143_ECaPFIC_2019.pdf)