Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Gymnázium Á. Vámberyho, Nám. sv. Štefana 4, Dunajská Streda

248 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
24 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2010/11 - 2013/14)

6,0
škola s dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,0Maturity
-Pridaná hodnota
-Testovanie 9
7,1Prijímanie na VŠ v SR
7,1Nezamestnanosť absolventov
-Inšpekcia
0,0Mimoriadne výsledky

Ohodnoťte školu

4,5

2 hodnoteniaPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2013/14)

Maturity
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
74
 
+Matematika
95
77
59
na základe 16 žiakov
+Maďarský jazyk
75
66
60
na základe 78 žiakov
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
88
66
56
na základe 78 žiakov
+Anglický jazyk B1
-
-
85
 
+Anglický jazyk B2
93
75
61
na základe 43 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B2
63
55
52
na základe 14 žiakov
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
-
-
0,38
 
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
5
13,0 %
4,9 %
10 z 77 absolventov
+Regionálne uplatnenie
3
1,36
0,49
13,0 % oproti 9,6 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
27
68 %
74 %
52 z 77 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
7
78 %
89 %
52 z 67 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Riadenie školy
-
-
79
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
81
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
78
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
49
0,0
2,3
0 € na 360 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
51
9,4
12,5
34 učiteľov na 360 žiakov
+Využívanie IKT / DT
13
32 %
63 %
11 z 34 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 898 €
2 130 €
683 143 € na 360 žiakov
+Vlastné zdroje školy
40
0,1 %
7,2 %
872 € k 682 272 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet žiakov
-
-
387
+Počet externých žiakov
 
-
0
+Podiel externých žiakov
 
-
0,0 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
0
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
0,0 %
+Počet pedagógov
-
-
6
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedený nedostatok, ktorý mohol ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Nerešpektovali rozdanie testov žiakom podľa Pokynov - administrátori boli nedôslední, takže testy žiakov sediacich vedľa seba v susedných radoch mali rovnaké kódy (MAT, SJL).
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/132_143_ECaPFIC_2019.pdf)