Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Krosnianska 4, Košice - Dargovských Hrdinov

587 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
44 pedagógov (šk. rok 2018/2019)

+ Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2014/15 - 2017/18)

9,7
škola s vynikajúcimi výsledkami žiakov
čo to znamená?
9,8Testovanie 5
-Inšpekcia
9,9Testovanie 9
8,8Mimoriadne výsledky

Ohodnoťte školu

4,2

5 hodnoteníZobraziť komentáre používateľov Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2017/18)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
93
75
61
na základe 75 žiakov
+Matematika
92
77
63
na základe 75 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
64
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
100
84
62
na základe 29 žiakov
+Matematika
98
78
54
na základe 29 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
59
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
61
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
81
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
82
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
76
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Slovenský jazyk
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+4. ročník Prírodoveda
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Fyzika
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Prírodopis
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
96
2,5
0,3
1 400 € na 568 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
40
8,3
10,7
47 učiteľov na 568 žiakov
+Využívanie IKT / DT
26
98 %
94 %
46 z 47 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
93
568
216
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
13
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
6,7 %
+Počet pedagógov
98
47
17
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

27.03.2019, 14:58, Daniela Medvecká Loub
APROGEN program? Možno to niekto dobre vymyslel a myslel, ale dnes to v praxi nieje praktizované. Učiteľky sú rokmi práce s týmito deťmi vyhorelé, unavené, nervózne, neempatické. Deti sú pre nich len stroje na učenie. Nič viac. Medzi týmito deťmi nevznikajú priateľstvá, aké poznáme my, z obyčajných zakladných škôl. Keď chcete mať doma čudáka, tak ho tam prihláste.