Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Petra Jilemnického 2, Zvolen

470 žiakov (z toho 0 externých)
8 zo sociálne znevýhodneného prostredia
34 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2010/11 - 2013/14)

6,3
škola s dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
-Testovanie 5
8,7Inšpekcia
7,8Testovanie 9
0,2Mimoriadne výsledky

Ohodnoťte školu

4,0

2 hodnoteniaZobraziť komentáre používateľov Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2013/14)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
94
74
61
na základe 45 žiakov
+Matematika
98
77
53
na základe 45 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
56
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
68
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
100
100
82
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+Podmienky výchovy a vzdelávania
87
89
79
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+Výchovno-vzdelávací proces
74
85
79
inšpekcia v šk. roku 2011/12
+9. ročník Slovenský jazyk
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+4. ročník Prírodoveda
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Fyzika
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+9. ročník Prírodopis
-
-
-
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
89
0,0
0,3
0 € na 453 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
45
8,8
10,8
40 učiteľov na 453 žiakov
+Využívanie IKT / DT
80
88 %
64 %
35 z 40 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 848 €
1 938 €
837 090 € na 453 žiakov
+Vlastné zdroje školy
88
1,6 %
1,4 %
13 404 € k 823 685 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
88
453
210
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
19
27
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
4,2 %
15,8 %
+Počet pedagógov
94
40
17
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

02.12.2015, 16:29, alena zagrapanova
Do štatistiky nie je zahrnutých 107 žiakov so všeobecným intelektovým nadaním, vzdelávajúcich sa v deviatich špeciálnych triedach podľa schváleného Vzdelávacieho programu pre žiakov s VIN.