Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Pedagog. a soc.akadémia, 1. mája 7, Trenčín

301 žiakov (z toho 57 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
30 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2015/16 - 2018/19)

7,2
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,7Maturity
8,8Pridaná hodnota
-Testovanie 9
8,7Prijímanie na VŠ v SR
8,3Nezamestnanosť absolventov
9,7Inšpekcia
0,0Mimoriadne výsledky

Ohodnoťte školu

5,0

1 hodnoteniePridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2018/19)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
100
61
43
na základe 31 žiakov
+Matematika
-
-
32
 
+Maďarský jazyk
-
-
49
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
44
 
+Anglický jazyk B1
95
65
50
na základe 28 žiakov
+Anglický jazyk B2
95
80
67
na základe 3 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
48
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
39
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
53
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
57
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
-
-
72
 
+Matematika
-
-
66
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
97
6,26
-0,04
na základe 31 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
-
-
-
 
+Regionálne uplatnenie
-
-
-
 
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
72
45 %
31 %
27 z 60 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
100
100 %
89 %
27 z 27 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
97
95
72
inšpekcia v šk. roku 2015/16
+Podmienky výchovy a vzdelávania
83
95
79
inšpekcia v šk. roku 2015/16
+Výchovno-vzdelávací proces
100
85
65
inšpekcia v šk. roku 2015/16
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
61
0,0
1,5
0 € na 256 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
20
9,4
12,2
24 učiteľov na 256 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
92 %
24 z 24 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
43
256
306
+Počet externých žiakov
 
58
22
+Podiel externých žiakov
 
22,7 %
8,7 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
1
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,5 %
+Počet pedagógov
34
24
34
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola spolupracuje s esejistickou súťažou SOFIA. Súťaž kladie každý rok zaujímavú otázku, na ktorú majú študenti hľadať odpoveď formou argumentačnej eseje. Tento proces ich inšpiruje k hľadaniu právd o sebe a o svete, v ktorom žijú. Ponúka im možnosť kriticky rozmýšľať a tvorivo argumentovať. Osvojovanie si zručnosti písania akademickej eseje je užitočné pre budúce štúdium na univerzite (SOFIA ponúka detailný návod, vďaka ktorému sa túto zručnosť môže študent naučiť). Hľadanie odpovedí pomocou poctivej argumentácie a reflexie svojich postojov navyše formuje nielen myslenie, ale aj konanie a charakter. Študenti musia pri písaní pracovať s relevatnými zdrojmi, vďaka čomu sa konfrontujú s konkrétnymi dielami a konkrétnymi významnými autormi a mysliteľmi. Všetky eseje prechádzajú systematickým hodnotením našej odbornej poroty. Traja najlepšie vyhodnotení autori sú odmenení cenami.